Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кучинова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Кучинова Н. М. 
Психологічні особливості професійного мислення маркетологів [Електронний ресурс] / Н. М. Кучинова // Проблеми сучасної психології. - 2014. - Вип. 24. - С. 441-454. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_24_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.918 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кучинова Н. М. 
Обґрунтування інструментарію дослідження креативної складової професійного мислення майбутнього маркетолога [Електронний ресурс] / Н. М. Кучинова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2015. - Вип. 50. - С. 123-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2015_50_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.585 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шевченко Н. Ф. 
Розвиток креативності майбутніх маркетологів: психолого-педагогічні аспекти [Електронний ресурс] / Н. Ф. Шевченко, Н. М. Кучинова // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2015. - Вип. 9. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2015_9_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.286 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кучинова Н. М. 
Психолого-педагогічне обгрунтування програми розвитку креативної складової професійного мислення студентів-маркетологів [Електронний ресурс] / Н. М. Кучинова // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 5. - С. 182-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2017_5_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.71 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кучинова Н. М. 
Модель розвитку креативної складової професійного мислення майбутніх маркетологів [Електронний ресурс] / Н. М. Кучинова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 5(2). - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2016_5(2)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.941 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кучинова Н. М. 
Результати впровадження програми розвитку креативної складової професійного мислення майбутніх маркетологів [Електронний ресурс] / Н. М. Кучинова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 6(2). - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2016_6(2)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 442.486 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського